Bezorg- en verzendkosten

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk wordt verzonden. Tenzij anders vermeld, wordt uw bestelling binnen 48 uur na ontvangst van de betaling verzonden. Bestellingen geplaatst op vrijdag worden maandag verzonden.
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail van de vervoerder met het trackingnummer van uw pakket. Vervolgens kunt u uw pakket op elk gewenst moment online volgen op de website van de vervoerder.
Heeft u uw pakket beschadigd ontvangen?
In dit geval kunt u ons binnen 24 uur na ontvangst van uw bestelling per e-mail op contact@ln-interieur.be informeren.

Leveringswijze - BELGIË:
Je bestelling wordt door de vervoerder BPOST € 8 naar je huis verzonden.
De verzendkosten zijn gratis voor alle bestellingen boven de € 100,-.
Levering in een BPOST-punt kost € 6,50 .
Bezorging in een Mondial Relay-punt kost € 4,50 .
(Mondial Relay-zendingen worden niet aanbevolen voor bestellingen boven de € 25, omdat de vervoerder ze niet verzekert tegen breuk of diefstal boven dit bedrag).
Kies uw bezorglocatie en stuur deze per e-mail:
Kies mijn Bpost-afhaalpunt
Kies mijn Mondial Relay afhaalpunt

Leveringsmethode - FRANKRIJK:
Bezorging in een Mondial Relay-punt kost € 7,90 .
Verzending naar een postkantoor kost € 14,10 .
Bezorging bij een POST NL punt kost € 18,10 .
Thuisbezorging (postkantoor) kost € 20 .
Indien u kiest voor levering op een afhaalpunt, verzoeken wij u het gekozen punt per e-mail aan ons door te geven.

Leveringswijze - NEDERLAND:
Bezorging in een Mondial Relay-punt kost € 6,50 .
Bezorging bij uw thuis kost € 7,50 .
Stuur ons het gekozen afhaalpunt per e-mail.

Wij verzenden wereldwijd!
Voor een verzending naar het buitenland dient u vooraf contact met ons op te nemen via e-mail: contact@ln-interieur.be .
Wij zullen de meest voordelige, veilige en snelle verzendoplossing vinden om uw bestelling bij u te bezorgen.

Gratis afhalen van uw bestelling :
Wilt u uw bestelling komen afhalen? Het is heel goed mogelijk!
U kunt uw bestelling gratis komen afhalen.
Bij het valideren van uw bestelling nodigen wij u uit om “Afhaling” te selecteren.
Bij het ophalen van uw bestelling wordt u gevraagd om het bestelnummer en uw identiteitsbewijs.
Een vraag? Aarzel niet en neem contact met ons op via e-mail: Stuur een e-mail